slide show

Nya kläder del 1

Hej!
Jag fick en kommentar om att ni ville se kläderna som jag fick av min kusin fast dem låg i tvätten så jag tar kort på den vart efter som dem är färdiga och nu kommer några saker:
En sarong:
En kjol:
Linnen:
T-Shirt:
Jeans:
Det var några av kläderna det kommer flera så fort dem är tvättade och strukna ;)
Men i morgon kommer det inte vara någon bra uppdatering eftersom jag kommer vara i stallet typ hela dagen och det kommer nog efter 16 någon gång för jag ska åka och handla godis med mamma och Isabelle  efter stallet. Och på morgonen kommer jag nog inte hinna för går upp 7 och mamma börjar 7:30 men vi äter frukost på mammas jobb så behöver bara byta om och borsta tänder och hår.
Glöm inte veckans blogg här det är tre stycken fas bara en som kommenterat på rätt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0