slide show

Hemma från stugan

Kom hem från stugan i Fredags kväll och då packade vi upp och köpte kina mat. Sen igår så var jag med Emma och vi badade och hade skoj. Sen i går kväll så åkte vi till Enköping för att gratta en kompis till mamma så då fick jag träffa Elin och Lina och Anton. Det var ett tag sen. Idag ska vi åka till Hallsta och gratta min morboro som fyller imorgon men han ska jobba då så vi åker över idag och sen när vi åker hem ska vi hämta hem Jocke :) Har saknat han väldigt mycket. Kan knappt fatta att han blir 10 år på fredag och jag blir 14 på fredag också. :) Ska ha släkt kalas då och så kommer Emma förbi. Men nu ska jag fortsätta kolla runt på datorn och sen ska jag nog gå ut.
 
Lilla Jocke
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du, Fanny från v.32 kunde inte v.26 och undrar om vi kan komma v.32. De är ok för mig går de för er?

Svar: nej det går inte för mig
linneascrasylife.blogg.se

2012-08-11 @ 23:48:18
URL: http://gulblarosett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0