slide show

CANON EOS 60D

Jag har ett tag velat ha en Digitalkamera och Jag vill helst ha en Canon EOS 60D för att den är bra och tar bra kort och så fort jag ser en digitalkamera så vill jag köpa den och jag är bara glad över att jag hittade den här tävlingen hos Dustinhome där man har Chans att vinna allt möjligt som Canon EOS 60D. För om man är sjuk eller det regnar eller att man har tråkigt kan man alltid ta fram kameran och fota lite inomhus med en helt underbar kamera. Jag skulle bli så himla glad över en sån fantastisk kamera. Det bästa jag vet är att fota det har jag alltid tyckt men har inte haft någon bra kamera. Om du vill köpa en Canon EOS 60D finns den här.
dustinHomeCompetition.jpg
På jakt efter lågt ipad 2 pris? De senaste modellerna inklusive iPad 3 i lager, billigt hos Dustin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0