slide show

Mina djur

Hej!
Tänkte berätta om mina djur Jocke Labolina och Cider!

Labolina är 2 år och blir 3 år i Maj. Hon kan sova hur som helst som ni ser. Hon gillar att busa när hon känner fört kan vara när man kelar med henne så tar hon tag i håret och börjar busa ;) Min lilla sötnos.
Cider är 1 år och blir 2 år i september. Hon är halvsyster till Labolina. Samma mamma men inte pappa. Hon älskar att sova och busa men ibland kan hon bli riktigt koko hon kan springa genom hela huset flera gånger och hålla på. Min lilla sötnos :)
Jocke är 9 år blir 10 på min födelsedag 3/8. Han älskar att hoppa ut på mattan utanför buren om inte några katter kommer och skrämer in honom igen. Han älskar gurka, sallad, morot, russin, vindruvor och torkade jordgubbar är han favorit ;)

Hoppas ni tyckte om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0