slide show

Lunch

har lunch nu och ska ha tyska om ca 15 min. Maten var: `potatisgratäng´med köttfärs det var inte gott potatisen var alldeles hård.  Men orkar inte med Tisdagar. Men jag får lov att stå ut till 15:20 med 3 lektioner kvar efter tyskan: tryggskola, Svenska, Stpass. Men hoppas ni har en  bättre Tisdag än vad jag har. Är trött sen igår och har ont i min knäskål :(
PS: Tisdagar är våran sämsta/längsta dagen på hela Veckan. Vissa som jag börjar kl: 8:00 Och dem andra som inte är med i min fysikgrupp har sovmorgon och sen går jag från 8:00 till 15:20. :(

Kommentarer
Postat av: Elin<3

Sv: okej det stämmer nog! :)

2012-05-22 @ 18:52:54
URL: http://ellinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0