slide show

So

sitter på so:n fast har inget att göra. Men på svenskan ska vi jobba med våran film som jag ska lägga upp här när den är färdig. Men efter skolan ska jag baka en äppelsockerkaka tills i morgon och sen vid 17 ska vi till Amanda som fyller år :) Men i morgon ska vi rida igen kl: 8:30-9:30 eftersom vi ska i väg på dop på söndag och antagligen missar ridningen. Efter igenridningen ska jag och Isabelle baka cupcakes och sen vid typ 14 så kommer släkten och ska fira pappa som fyllde i Tisdags. Och på söndag ska vi på dop i Virsbo. Så det kommer inte vara någon bra uppdatering under helgen möjligtvis att jag bloggar från mobilen. Men vi ska till Virsbo 2 gg den här helgen först idag och sen på Söndag. Men jag är ledsen över uppdateringen den här veckan men har inte haft tid och inte orkat. Men nu ska jag jobba ( om läsa bloggar är jobb så då ska jag jobba ) ;) 
 
Ester :)                                                                   Diva :)
Det var ett tag sen jag träffade dem eftersom dem bor i Virsbo och inte brukar följa med till Hallsta/västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0