slide show

Hyra häst

Hej!
Idag när vi hyrde häst så hade jag Grey och det gick jätte bra. Det började kl 9:00 och sen gick vi och tog in hästarna ivd 9:30 och hästarna fick springa in själva och det var 2 st som antingen sprang till små hagarna eller sprang in i stallet och kom ut igen. Det första ridpasset började kl: 10:30. Och det var ett dressyrpass och det gick jätte bra han var väldigt pigg. Sen 11:30 så slutade dressyrpasset då gick vi och tog hand om hästarna och sen var det lunch till 13:30 och jag och Isabelle gick ner vid 12:40 och pysslade om hästarna. Nästa pass började 13:30 och det var hoppning och jag och Grey hoppade inte så högt eftersom det var första gången jag hoppade Grey. Han hoppade jätte bra och jag tyckte att det var roligt. Sen slutade det passet 14:30 fast vi drog över till 14:50 eftersom det var hoppning och alla skulle hoppa både ponnys och dem stora hästarna. Sen var det bara att fixa hästarna och sen åkte vi och köpte godis.
Några bilder på Grey från idag:
Lite suddig men han grimaserade mot kameran.

Kommentarer
Postat av: My

veckansblogg vinnare är uppe nu, kolla in om det blev du! :)

2012-04-05 @ 12:40:47
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

Är der ridskolehästar eller är det dina egna? :)

2012-04-05 @ 17:41:54
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0