slide show

Shopping

Idag har jag varit med Mamma på jobbet och sen åkte vi till hälla och handlade mat, godis sen åkte vi hem packade ut maten åkte och hämtade Isabelle, henneas kompis Hanna då träffade vi Emma som skulle hämta sin lillebror Erik. Men sen åkte vi hem och lämnade Isabelle, Hanna sen åkte jag och mamma till Erikslund och gick in på H&M och Hööks och City Gross och Din sko. Detta handlade jag:
---
jätte mjuk borste                                                     Bikinitopp
---
Sandaler                                                                    Lila ridspö
---
Handskar, strumpor                                                  Chaps
---
Godis                                                                        hästgodis
---
Ridbyxor                                                                  tuggummi
Sist en kompisbok
 

Kommentarer
Postat av: Emma

SKITSNYGG bikini top ;)

Svar: Tack :)
linneascrasylife.blogg.se

2012-06-20 @ 18:23:54
URL: http://emmascrazylife.blogg.se
Postat av: LisaS

Sånt spö har jag fast i grönt :D

2012-06-21 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0