slide show

Uthyrning :)

Jag fick Drutten som jag ville och han gick på igen-ridningen så jag behövde inte göra i ordning honom :) Men sen våran första lektion som vi hade var en dressyr lektion och vi fick rida sjäflvständig fast i det varv och gångart ridläraren sa. :) Och det gick jätte bra Drutten fick rejäl fart i galoppen :) Fast men måste ju rida med gansak långa tyglar för att han ska gå framåt. Men efter lektionen så sadlade, tränsade av hästarna och la på täcket och släppte ut dem i hagen. Efter det gick jag och Isabelle till Caffeterian och åt lunch. Sen vid 12:45 så hämtade vi in hästarna och fixade hästarna till nästa lektion. Då var det hoppning och vi började med att värma upp självständigt och sen började vi hoppa på ett litet kryss och det gick bra och sen höjde vi med 2 hål och hoppade det som ett räcke och efter det höjde vi 2 hål till och hoppade det också som ett räcke och Drutten hoppade det jätte fint :) Älskar att rida Drutten :) Dem här bilderna tog jag:
Min söta lilla Drutten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0