slide show

Plugga

Måste plugga HK för vi har prov i morgon :/ Kan det ganska bra. Men ledsen för att jag inte har bloggat på länge men jag har haft fullt upp förra veckan och i fredags kväll var jag på en maskeradfest :) Sen i lördags så åkte vi till Enköping och hälsade på några kompisar till mamma, pappa. Så vi sov över och i söndags så åkte vi hem vid 12:30  så åkte vi förbi MC för att vi ville ha någon mat som gick snabbt innan ridningen så vi kom hem vid ca 13:15 så åt vi och sen åkte vi till stallet och jag fick Grey igen :) :) Vi hade dressyr vi gjorde serpentinbågar och lite skänkelvikning i slutet. Men i dag så har jag varit i skolan och nu när jag kom hem har jag bara pluggat HK och Engelska. Men nu måste jag fortsätta plugga skriver mera sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0