slide show

God Morgon

Idag sov jag till 10 och jag har nyss ätit frukost och byt om. Men jag är väldigt trött med tanke på att filmen vi tittade på igår slutade 0:20 så jag somnade nog inte förns vid 01:30 för att Labolina gick runt och jama så jag fick ropa tyst till henne hela tiden. Men i vi tittade på mission impossible 2 som gick på tv. Men det konstigaste är att jag har sett lite granna av 1:an och hela 2:an och inget från 3:an och hela 4:an. Man kan väl säga att jag inte tar filmerna i rätt ordning för första mission impossible filmen jag tittade på var 4:an nu 2:an vilken blir nästa?? Men i kväll ska jag gå och lägga mig ganska tidigt för vi ska upp vid 8 i morgon för att vi ska rida ( vi skulle ha ridit 23/12-12 men våran ridlärare flyttade det tills på 5/1-13) och så ska jag rida på söndag också :) Men nu ska vi åka till veterinären och ta spruta på katterna ( mot kattsnuva tror jag). Skriver mera senare.
 
- Gammel gubben
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0