slide show

Sovmorgon

Idag har vi sovmorgon till 10:10 då börjar vi med Idrott och jag sitter framför tv:n och har ätit frukost vaknade vid 7:10 så gick upp då, Cider rev mig på båda armbågarna så det börja blöda och dem blev ganska stora så var tvungen att ta plåster så ser helt missbildad ut på arbågarna med stora plåster :( Och det svider som F*n. Men jag får så ut har haft värre sår för några år sen i stugan skrapade jag upp båda knäskålarna och var tvungen att ha kompress. Och några år innan det så slog jag upp hakan så vi plåstrade om det ordentligt för det var ganska långt till läkarn för det var nästan på gränsen till att det skulle behövas sys. Men det har läkt jätte fin har bara ett stort ärr under hakan.
Men nu ska jag nog fortsätta titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0