slide show

slappar framför datorn

Just nu sitter jag bara framför datorn och ska snart titta på let´s Dance måste titta i mitt rum för isabelle har kalas så dem tittar på film i vardagsrummet. Det är därför jag inte hunnit blogga i dag har hjälpt till med att städa och fixa med maten och duka och allt möjligt men nu kan jag bara sitta i mitt rum och slappa. Anledningen till att jag inte skrev i går var att jag hade konfa och inte hade tiden till att blogga pysslade med ett skolarbete som vi ska ha prov på tisdag det är HK så det är ju skoj ;) 
Har ni något tips på vad jag ska blogga om så fall kommentera så försöker jag fixa det så fort jag kan. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0