slide show

sorry för uppdateringen

men jag har inte haft orken och ingen idee till ett bra inlägg. Men tisdag-onsdag sov emma här och vi spelade lite sims och pratade på onsdagen tog vi bussen till hamre och skulle rida på kompisridningen :) Jag hade Grey och Emma hade Specin och det gick bra ingen av oss ramlade av i alla fall. Men idag har jag inte kunnat gått ut och bloggat för vi har haft en elektriker här som har gjort något i tvättstugan och han stängde av strömen så kunde inte avvända datorn eller telefonen för min telefon typ hittade ingen anslutning på 3G nätet. Fast nu ska jag väl kolla runt på datorn skriver mera sen.
 
Grey
Specin
 
bilderna är gamla men hade inga nyare på någon av dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0